DIETA SPECJALNA/ Gluten free/ Vegan

GRILLOWANE WARZYWA

 GRILLOWANE WARZYWA


GRILLOWANE WARZYWA

U mnie sezon grillowy uważam za otwarty! A jak jest u Was? Tak, domyślam się, że dopiero mamy kwiecień, ale pierwsze kwiatki już zakwitły i w końcu wyszło słońce zza chmur! Nie mogłam sobie wymarzyć lepszego prezentu na swoje urodziny jak elektryczny grill. I od kiedy go mam to używam cały czas. Polecam każdemu z Was zakup tego urządzenia, bo jest fantastyczne w użyciu, a warzywa przygotowane na grillu smakują naprawdę pysznie. Wystarczy odpowiednia marynata i smaczne jedzenie jest gotowe w kilka minut. Grillowane warzywa to opcja dla każdego, kto chce odżywiać się zdrowo i smacznie. Spróbujcie koniecznie!

GRILLOWANE WARZYWA

Drukuj

Składniki

  • • 1 cukinia, pokrojona w paski
  • • 1 czerwona papryka, pokrojona
  • • 1 bakłażan, pokrojony w paski
  • • pomidory
  • MARYNATA
  • • 3 ząbki czosnku, rozgniecione
  • • pół szklanki dobrej oliwy z oliwek
  • • 1 papryczka chili, pokrojona
  • • sól i świeżo zmielony czarny pieprz
  • • 2 łyżki soku z cytryny
  • SOS
  • • 3 łyżki jogurtu greckiego
  • • 1 łyżeczka harrisy

Przygotowanie

1

Przygotować marynatę: wszystkie składniki wymieszać razem, odstawić na 15 minut.

2

Do miski wrzucić warzywa, zalać marynatą i wymieszać, aby dokładnie zostały nią pokryte. Odstawić na około 30 minut.

3

W tym czasie rozgrzać grill. Ułożyć warzywa na płycie. Grillować 10- 15 minut.

4

Przygotować sos: jogurt grecki wymieszać z harrisą. Podawać ciepłe.

Może ci się spodobać również